Thursday, October 28, 2010

TESTIMONI KOPI MAHKOTA DEWA 14 DLM 1

TESTIMONI KOPI MAHKOTA DEWA
copy & paste drpd internet

saya berumur empat puluh lapan tahun sebelum saya diperkenalkan dengan kopi pracampuran 14 in 1,saya penggidap penyakit buasir yg kronik, kopi mahkota dewa ini diperkenalkan oleh up line saya pada awal bulan puasa tahun ini.Dalam masa satu bulan puasa saya telah meminum kopi mahkota dewa sebanyak lima papan(seratus peket)dan sampai hari ini saya masih mengamalkan setiap sarapan pagi meminum secawan,Allhamduliah hari ini buasir saya telah sembuh 90%.terima kasih kepada up line saya abg mat isa kerana memperkenalkan kopi mahkota dewa ini.hari ini disamping saya dapat menyehatkan kesihataan saya,malah dapatjuga menjana pendapatan pada keluarga. - AHMAD ABU BAKAR




halo apa khabar semua slmat hari raya maaf zahir batin. cuma nak bagi tahu yang kopi mahkota dewa ini memang hebat. saya balik raya memandu kereta sangkut didalam jam 10 jam lebih t.malam. saya ambil 2 gelas kopi ini memang hebat saya tak rasa letih langsung dan tak rasa mengantuk pun. keesokkan hari saya bangun pun normal lepas tidur lewat. t.kasih mahkota2u- YUHIN KARINA


askum dah dpt 1 kotak kopi yg di hantar. saya bukan peminat kopi tapi sy tengok khasiat nya saya nak cuba. lepas minum kopi ini saya suka dengan rasa nya dan bau yang buat saya selera sangat nak minum lagi. yang pelik badan saya rasa sedap tak penat. yg saya order 5 kotak pun dah sampai t.kasih byk.- NORIAH ZAINOL


salam kpd semua warga mahkota. saya dah cuba minum kopi ini selepas sahur memang betul ia memberikan saya tenaga sehingga waktu berbuka. tak terasa lapar pun. sekarang saya mesti minum lepas sahur kalau tak terasa letih sangat. kopi pun dah nak habis kena order lagi. wsalm - HANIS SUHANI


Askum! saya dah terima kopi terima kasih. saya macam macam penyakit saya ada syukur saya masih hidup dgn keizinan allah. makan pil tiap tiap hari macam macam. lepas saya minum kopi mahkota dewa ini saya rasa ringan seluruh badan migrain saya hilang dan tindakbalas dapat di rasa memang ajaib kopi ni. saya dah order 5 kotak lagi harap sampai cepat juga macam dulu. tkasih.- NORSITA LAKIBUL


saya berasal dari johor bahru,saya dah minum kopi mahkota dewa 14 dlm 1.rasanya sungguh enak.kalau tak percaya anda boleh cuba.baru2 ini saya deman saya perkena secawan kopi mahkota dewa lps beberapa jam deman saya terus hilang sunguh menakjubkan khasiat kopi mahkota dewa.saya juga ada ternampak kopi mahkota dewa di minum oleh mereka yang terlibat dalam kembara mahkota johor baru2 ini.sungguh tak di sangka kopi mahkota dewa juga di sukai kerabat di raja.saya harap admin mahkota2u akan berjaya mempromosikan kopi mahkota dewa keseluruh pelusuk malaysia malah ke seluruh dunia.syabas mahkota2u kerana telah memperkenalkan kopi yang hebat ini kepada saya.hidup kopi mahkota dewa & mahkota2u. semoga berjaya- ZULKIFLI MD ISA

DARI SAYA SENDIRI:
salam. sy bg ibu minum kopi mahkota dewa ni. Memandangkan ibu menjaga anak saya ketika saya bekerja sure penat. So bila ibu minum katanya bdn x penat langsung dan yg paling best mata x mengantuk di siang hari. alhamdulillah. Abah pulak kata badannya makin segar tak macam dulu. thanks mahkota dewa..caya sama lu lah -

No comments:

Post a Comment